FAQ
Před odesláním objednávky
Kde najdu stav své objednávky?
Stav vaší objednávky můžete najít podle odkazu v potvrzení objednávky, přihlášením do svého účtu nebo vyhledáváním objednávky prostřednictvím stránky nápovědy.
Jak dlouho trvá doba zpracování objednávky?
Objednávky se všemi výrobky na skladě jsou obvykle dodávány do 1-3 pracovních dnů. Objednávky bez nebo částečné zásoby budou odeslány, když jsou všechny produkty na skladě.
Odhadovaná dodací lhůta pro každý produkt najdete na stránce produktu.
Získejte položky do skladu rychlejším rozdělením objednávky nebo zadáním několika objednávek v závislosti na dostupnosti produktu.
Kde najdu dostupnost produktu?
Dostupnost produktu najdete na stránce produktu produktu. Tam také najdete odhadovanou dobu dodací doby pro produkt, který není na skladě.
Dodací doba je pouze odhadem a závisí na dodavateli produktu.
Všimněte si, že pokud si zakoupíte poslední produkt na skladě, stav se změní na „vyprodání“ hned poté. Dostupný produkt je pro vás stále rezervován.
Jak mohu upravit/změnit nebo zrušit objednávku?
Objednávku můžete upravit, změnit nebo zrušit podle odkazu v potvrzení objednávky nebo nebo vyhledáním objednávky prostřednictvím stránky nápovědy.
Pokud byla vaše objednávka již odeslána nebo zaplacena, je možné pouze upravit, změnit nebo zrušit kontaktováním zákaznického servisu. Navštivte stránku nápovědy a spojte se s zákaznickým servisem.
Mohu změnit doručovací adresu?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, máte možnost změnit adresu doručení. Přejděte na stránku stavu objednávky podle odkazu v potvrzení objednávky nebo vyhledáním objednávky prostřednictvím stránky nápovědy.
Kde mohu změnit e -mail nebo telefonní číslo?
Chcete -li změnit e -mail nebo telefonní číslo, navštivte sekci účtu na webu. Pro přístup k vašim informacím nepotřebujete účet.
Mohu změnit metodu doručení?
Po zadání objednávky není možné změnit metodu doručení. Pokud si přejete použít jinou kuru, jednoduše zrušte objednávku a zadejte ji znovu pomocí požadované metody doručení.
Objednávku můžete upravit, změnit nebo zrušit podle odkazu v potvrzení objednávky nebo nebo vyhledáním objednávky prostřednictvím stránky nápovědy.
Mohu rozkaz rozdělit na více dodávek?
Pokud obsahuje různé produkty s různými dodacími dobami, může mít smysl rozdělit je na více dodávek. Navštivte stránku nápovědy a zahájíte rozdělení objednávky.
Můžete také jednoduše zrušit svou objednávku a zadat nové objednávky s podobnou dodací lhůtou.
Jak mohu držet objednávku?
Pokud chcete, aby vaše objednávka byla odeslána později, laskavě navštivte stránku nápovědy a postupujte podle kroků. Produkty budou vyhrazeny pro vás, dokud nebude objednávka uvolněna.
Po odeslání objednávky
Sledování
Obvykle jsou k dispozici informace o sledování a sdílení s vámi současně, kdy je vaše objednávka odeslána. Pokud nemůžete najít informace o sledování, zkuste se prohlédnout ve složce spamu nebo vyhledat objednávku prostřednictvím stránky nápovědy.
Všimněte si, že v závislosti na nosiči to může trvat až 48 hodin, než uvidíte jakýkoli pohyb.
Pokud byla vaše objednávka odeslána, ale nejsou k dispozici žádné informace o sledování, mohlo by to být proto, že dopravce ji dosud neposkytl. To případ laskavě počkejte 24 až 48 hodin a zkontrolujte znovu.
Návrat
Chcete -li vrátit objednávku, navštivte stránku nápovědy a postupujte podle kroků. Nabízíme 90denní návratnost všech objednávek.
Po obdržení položek zpět v našem skladu obvykle trvá pět pracovních dnů, než se zpracuje váš návrat. Jsem zaneprázdněn ročními obdobími, proces může trvat až 10 pracovních dnů.
Všimněte si, že náklady na přepravu výnosu budou odečteny z vrácené částky.
Tvrzení
Pokud zažijete nesrovnalosti s vaším produktem do 24 měsíců od data dodání, můžete si uplatnit nárok sledováním kroků na stránce nápovědy.
Faktura
Pokud máte potíže s nalezením faktury z nákupu, laskavě zkontrolujte složku spamu nebo navštivte stránku nápovědy a vyžádejte si kopii.
Vrácení peněz
Úplné nebo částečné vrácení objednávky dochází do 48 hodin po vrácení nebo zrušení objednávky. Očekávejte 1-3 pracovní dny, kdy bude na vašem účtu viditelná vrácená částka.
Všimněte si, že vrácení banky obvykle trvá 1-2 týdny. V závislosti na zemi to může v některých případech trvat déle.
Ostatní
Platba
Aktuální možnosti plateb ve vašem regionu najdete na stránce pokladny a zobrazí se vše dostupné.
Přeprava
Možnosti a náklady na přepravu závisí na produktech a lokalitě přepravy. Chcete -li získat přesné informace, navštivte stránku pokladny.
Slevy
Pro velké množství nebo B2B slevu naleznete na stránce nápovědy a kontaktujete se zákaznickým servisem.
Smluvní podmínky
Naleznete na stránce nápovědy a najděte naše smluvní podmínky.
Zásady ochrany osobních údajů
Naleznete na stránce nápovědy a najdete zásady ochrany osobních údajů. Můžete také požádat, abychom smazali svá data tím, že se dostanete do kontaktu se zákaznickým servisem prostřednictvím stránky nápovědy.